mandag 6. august 2012

Ikke dårlig vær....


-jo i dag har det vært skikkelig drittvær i hele dag!  Ihvertfall hvis man skulle våge å bevege seg utendørs!  Det har liksom vært tussmørkt i hele dag, og høstfølelsen kom sigende...-rastløsheten også...inntil jeg tok meg sammen, og tenkte at dårlig utevær behøver ikke bety dårlig innevær:-)  Da var det å finne frem malekosten og hvitmalinga, og gå i gang!  Humøret steg betraktelig med en gang gitt:-)  Startet et prosjekt i underetasjen tidligere i sommer som har stått på pause de siste ukene: En lang tynn gang med 7 trehvite dører, trehvitt (ganske gul-brunt) tak fra 1987, lys toscana-vegger og brune fliser på gulvet. Puh!  Dører og dørlister ble tatt for noen uker siden, i dag sto veggene for tur.  Gjort på et par timer, 2 strøk faktisk, og nå gleder jeg meg til å gyve løs på taket i morgen:-)  Håper faktisk på mer regn, for nå er jeg i siget og humøret på topp! 
Har faktisk kjøpt meg et gammelt slitent vindu i dag også, fundere litt på hva jeg skal bruke det til...Det er 1,20 høyt og ca 30 cm bredt og har 3 ruter, bilder kommer...  Noen tips til hvordan det kan brukes??

Fortsatt fin kveld/natt til dere:-)

Adile

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar