fredag 8. juni 2012

Hurra!

-første følger, og første kommentar:-)  Moro med respons!

Kjøpte et fat (eller egentlig var det toppen på et bord) på loppis her tidligere, og visste ikke helt hva jeg skulle med det! Noen som kjenner seg igjen kanskje?  Fant en boks med gul spraymaling og tenkte at det kunne vel passe for fatet... Vet fremdeles ikke hva jeg skal med fatet, men enn så lenge kan det henge som en fargeklatt på veranda'n.




Etter tre helger på hytta, gleder jeg meg til å tilbringe en helg hjemme.  Håper på opphold og litt varmt vær, er så mye jeg skulle pusla med ute:-)

God fredagskveld til dere!

Adile

4 kommentarer:

  1. Det fatet kan du få mye glede av, bare tenk når du skal bæreinn og ut saft i sommer. Ja for det blir forhåpentligvis så varmt at vi trenger drikke i massevis!!! Gult er jo årets farge også, he, he..
    Ha en fin lørdag!
    LilleBessa

    SvarSlett
  2. Ja, vi får håpe på varmere dager! God lørdag til deg også:-)

    SvarSlett
  3. Det var smart! Elsker å bruke gult i interiøret, men syns det er utfordrende å få til på en god måte. Jeg legger meg til som følger :)

    SvarSlett